НАПРАВЕТЕ ОНЛАЙН ЗАПИТВАНЕ

ТЕЛ: 098 878 6353

Тук можете да намерите информацията, която ви интересува

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (FAQ):

В кои дни изпълнявате услуги?

– Офисът ни е отворен от 9:00 до 18:00 часа от Понеделник до Петък, a услугите ги извършваме от Понеделник до Събота, като можем да поемем поръчки и в празнични дни.

Как най-лесно мога да поръчам услуга?

– Винаги можете да ни се обадите в работно време на телефон: 098 878 6353 или да отправите запитване на нашият имейл: info@perfecthome.bg

Колко струва огледът?

Огледът е напълно безплатен и няма никакъв ангажимент към него.

Трябва ли да присъствам по време на услугата?

– Не. Единствено е необходимо да ни осигурите достъп, за да започнем услугата.

Издавате ли фактури?

– Да, разбира се. Необходими са само данните на фирмата или на физическо лице и имейл адрес, на който да Ви изпратим проформа, тъй като заплащането на фактурите става по банков път.

Давате ли гаранция за липси и щети?

– Да, даваме гаранция при щети от наша страна или при липса. Гаранцията, която сме сключили със застрахователната агенция покрива щети и липси до 2 000 лв., като за целта е необходимо да се направи инспекция от застрахователната агенция за оценка на щетите / липсите.

Трябва ли да подготвя препарати?

– Екипите ни предоставят специализирани препарати за определените нужди на услугата ви, като те са винаги включени в цената.

С какви работници работите?

– Служителите ни са млади и обучени българи, висшисти, като голяма част от тях са студенти.

Ако искам да добавя допълнителна услуга (пример: Прозорци към Пране на мека Мебел), трябва ли да се обадя предварително?

– Ако ни уведомите поне ден преди извършването на услугата екипът ще бъде подготвен с точната екипировка за да Ви асистира.

След пране колко време е нужно, за да изсъхнат мебелите?

– Препоръчваме изпраните мебели да се оставят да изсъхват около 4-6 часа на проветрениe.

Колко време след изпирането на матрак ще може да се спи отново на него?

– Времето, необходимо за изсъхване на мека мебел е между 4 и 6 часа при проветриво помещение. С други думи, ако изпирането се осъществи сутринта или до обяд, то до вечерта ще бъде годен за спане.

При изпиране на мека мебел отстраняват ли се петна от напишкано от куче или от мастило?

– Много зависи дали е третирано с някакви препарати преди това, тъй като вероятността те да са разтворили петното и да се е всмукало в дълбочина е голяма.

От значение също така е от колко време стоят петната. Препаратите, които използваме ние, са силни и ги разтварят, като машината, с която ги изпираме, всмукват препарата и остатъците от петната. В повечето случай, за да се махне напълно едно петно, е необходимо и повторно изпиране.

Препаратите за пране на мека мебел екологични и хипоалергенни ли са, понеже имам малко дете?

– Да, препаратите, които използваме са клинично тествани и не оказват странични ефекти, дори при малки деца и животни.

Не знам какво точно е замърсяването / размерите / количеството, как мога да получа цена?

– Ако не сте сигурни в степента на замърсяване, винаги можем да организираме безплатен оглед на място. Така можем да Ви дадем точна цена и повече детайли за процеса на работа.

В цената за транспорт, включена ли е работата и на ваши хора?

– Не, цената за транспорт включва 1 час престой за товарене и разтоварване (независимо кой извършва тази дейност) и превоз от точка „А“ до точка „Б“.

В нея не е включен трудът на нашите колеги.

Ако си поръчам транспорт от адрес „А“ до адрес „Б“, можем ли да се отбием и до трети адрес?

– Да, ако третият адрес е по път за адрес „Б“ и няма дълъг престой, то тогава няма да има проблем и няма да се начисляват допълнителни разходи. Ако обаче третият адрес е на съвсем различно място, то тогава или ще се начисли още един курс, или ще има допълнително заплащане, но не и пълен курс, в зависимост от разстоянието и отклонението.

В цената за товаро-разтоварителна дейност включен ли е и транспорт?

– Цената за труда на колегите ни не включва транспорт.

Каква е разликата между строителен и битов отпадък?

– За строителен отпадък се счита бетон, тухли, плочки, керамика, порцелан, мазилка, дървени плоскости, пръст, камъни, храсти и дървета.

Всичко останало като например мебели, уреди, хартия, стъкло, гипсокартон и т.н. се смята за битов отпадък.

Защо цените за извозване на битов и на строителен отпадък са различни?

– Причината за разликата в цената е, че това са две различни сметища и обработката на отпадъците се извършва по различен метод и с различни машини. Техниката за обработка на битов отпадък е по-комплексна и модернизирана, за да се намали степента на замърсяване при обработката на отпадъка, което довежда и до по-висока такса, за сметка на по-чиста околна среда.

Фактът, че мебелите ми са на по-висок етаж и няма асансьор оказва ли влияние на цената?

– Цената за труда на колегите се определя спрямо часовете за извършване на услугата. Това, че трябва да се изкачват стълби оказва влияние върху времето за изпълнение и съответно върху цената, и въпреки това не се начислява сума конкретно за етажите, освен ако не става въпрос за тежък предмет над 100 кг.

Ако при пренасянето се наложи нещо да се разглоби, след което да се сглоби, ще има ли допълнително заплащане за демонтаж и монтаж?

– Цената за труда на колегите се определя спрямо часовете за извършване на услугата. Няма конкретна такса за демонтаж и монтаж. Допълнителното заплащане ще бъде само за времето, което им е необходимо да разглобят и сглобят дадената мебел.

Мога ли да си запазя час без да идвате на оглед?

– Може, разбира се. В такъв случай обаче няма да можем да Ви дадем крайна цена за извършване на услугата. Целта на огледа е да се конкретизира обемът работа, както и обемът товар и спрямо тази информация можем да Ви кажем колко точно часа ще отнеме, колко души ще бъдат нужни и колко курса ще трябва да се направят. Затова след направен от нас оглед можем да Ви дадем и крайна точна цена за услугата.

Извършвате ли монтаж или демонтаж?

– Да, извършваме както монтаж, така и демонтаж. Единствено не извършваме монтаж на кухненско обзавеждане, тъй като то се изработва индивидуално за всяка кухня и Ви е необходим дърводелец.

Извършвате ли опаковане?

– Да, извършваме опаковане. Разполагаме с всички необходими материали за опаковане на мебели и техника, за предпазване от напрашаване, изцапване, надиране, одраскване, счупване и запазване на цялостния вид.

Предлагате ли опаковъчни материали?

– Да, можем да Ви предоставим всичко необходимо за опаковане и да Ви го доставим до адреса. Инвентара ни се състои от стреч фолио, bubble wrap, хартиено тиксо, прозрачно тиксо, кашони с различни размери, хартия за пълнеж и обезопасяване на чупливи вещи и други видове опаковъчни материали.

Колко ще ми струва да си пренеса офиса/апартамента?

– Вижте страницата ни с цени за ориентир и ни се обадете за оглед, за да можем да Ви предложим крайна и точна цена за услугата, от която имате нужда.

Колко са големи камионите ви?

– Имаме различни размери камиони, а най-практични за градски условия са тези с размер 20 куб.м., тъй като се придвижват с лекота през малки улици и могат да поберат 3 стаен апартамент с един курс.

Извършвате ли междуградски транспорт?

– Да, извършваме градски, междуградски и международни транспорти.

Извършвате ли международен транспорт?

– Да, извършваме градски, междуградски и международни транспорти.

Просто изберете подходящото за вас време и ние ще свършим останалото

Ще се съобразим с Вашия работен график и ритъма на ежедневието Ви, за да изпълним задачата си, без да Ви обезпокояваме у дома или на работното място.